Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

Δεν την παλεύω (Γράφει ο Totem) 12-12-2009


Δεν την παλεύω καθόλου με κάτι που μου έτυχε (ξανά) και θα παρακαλούσα τους mods του site και εσένα Γιάννη να αφήσετε τα μπινελίκια άθιχτα να τα διαβάζω να ξεμπουκώνω γιατί θα μου ανατιναχτεί το κρανίο (sic)...

Μπορεί να με ξέρετε όσοι γράφετε στο φόρουμ και όσοι ακούτε fight club σαν "Μεταλλεργάτερ", αλλά παράλληλα υπάρχει και μια μεγάλη μερίδα ανθρώπων που με ξέρει σαν "Τοτέμ". Ράπερ πρώην μέλος των -Κακά Μαντάτα -Brigada -Red Armada -Steel 440 -Antiterra (ήμουν καλή μεταγραφή και με αλλάζανε), και με συνεργασίες διόλου ευκαταφρόνητες -Active Member (13 χρόνια τώρα και keeps going and going and going) -Rodney P -Non Phixion -Βαβυλώνα -Αλκίνοος Ιωαννίδης -Φτηνό Ευέλικτο Μουσικό Δυναμικό -Τζίμης Πανούσης κλπ.

*Υπάρχει και μια μικρή μερίδα ανθρώπων, ειδικευμένοι μανουβραδόροι και τεχνίτες και βοηθοί καζαντζήδες και σωληνάδες, που με ξέρουν ως το "Κλαρκ".
**Υπάρχει και μια ακόμα μικρότερη μερίδα, αποκλειστικά γυναικών, που με ξέρουν ως "ζει ακόμα αυτός" ή "την κατάρα μου να έχεις! Να μή σου ξανασηκωθεί!"

Φύγαμε από την Warner Music Greece το 2001 για 2 κύριους λόγους. 1ον, δεν θέλαμε να ανανεώσουμε το συμβόλαιο και 2ον, δεν θέλαμε πια τους "εύφραγκους" αλλά δημιουργικά περιοριστικούς χορηγούς. Αυτό οδήγησε στην κινηματική μορφή που έχει πάρει πια στην χώρα μας το είδος μουσικής που ονομάζουμε Low Bap. Αρχίσαμε να διαφημίζουμε της συναυλίες μας με γκράφιτι-tags αντί για την χρηματοβώρα αφισοκόληση (που την κάνουμε ακόμα αλλά πιο σποραδικά), αρχίσαμε να σπρώχνουμε το υλικό μας μέσω ίντερνετ, διακόψαμε κάθε υποβόσκουσα σχέση με ΑΕΠΙ και καλλιτεχνικά νταβατζιλίκια, σνομπάραμε τα cd σε τέτοιο βαθμό που απαγορεύσαμε την πώληση του υλικού μας στα μεγάλα δισκοπωλεία και βρήκαμε πρέσα βινυλίου στην Τσεχία για να κάνουμε την gavla μας, γενικά πήγαμε τόσο κόντρα στο ρεύμα που μας πήρε και μας σήκωσε.

Εμένα προσωπικά μου στοίχησε λιγότερο από όσο μπορεί να στοίχησε σε άλλα παιδιά της Low Bap σκηνής όπως ο Flaco ή οι Oscura Vista. Βλέπεις εγώ έχω την τύχη να είμαι και μικρός σε ηλικία και τεχνίτης στη δουλειά μου οπότε, κουτσά στραβά, 10 μεροκάματα το μήνα θα τα κάνω. Και ίσως για αυτό να μην ανέπτυξα και άμυνες. Και άμα δεν έχεις άμυνες, τρως γκόλ...

Ιδού το γκολ... > http://www.thecypruz.com/showthread.php?t=39112

Ένα δικό μου κομμάτι, η συνεργασία μου με τους Praeda στο Mήνυμα απ'τη Γενιά μας βρίσκεται σε μια συλλογή-συνοθύλευμα μαλ*κίας μαζί με τη σάρα, τη μάρα και το μ**νί της μάνας τους!

Πριν βιαστήτε να πείτε ότι οι μανάδες είναι κάτι το ιερό σας προειδοποιώ ότι σε σχέση με τα μπινελίκια που θα ακολουθήσουν αυτό δεν είναι τίποτα...

Αλλά πριν αρχίσω με τα μπινελίκια ας ενημερώσω ότι αυτό που με πειράζει δεν είναι ότι πήρανε κομμάτι μου χωρίς να με ρωτήσουν και το βάλανε στο σιντί και θέλω πνευματικά δικαιώματα και τέτοιες π@π@ριές. Στ'@@δια μου τα πνευματικά δικαιώματα. Δεν παραμυθιάστηκα ότι κάνω τέχνη επειδή οι λαλακίες που λέω κάνουν ρίμα! Το κομμάτι το πήραν και το βάλανε σε μια δικιά τους συλλογή οι Oratio Manent και δεν με πείραξε καθόλου, γιατί ήταν μέσα με άλλα τραγούδια Low Bap (αν και αυτά ήταν τα περισσότερα demo). Το ίδιο κομμάτι το πήρε και το έβαλε σε μια συλλογή ο 902 και πάλι δεν με πείραξε καθόλου γιατί ήταν μέσα σε ένα cd με τραγούδια που μπορεί να μην ήταν low bap αλλά τουλάχιστον ήταν στρατευμένα. Τιμή μου που πήραν το κομμάτι μου και έβγαλαν λεφτά στην πλάτη μου κάτι πιτσιρικάδες από τα Μανιάτικα και το ΚΚΕ! Τιμή μου και καμάρι μου...
Αλλά αυτό το τελευταίο δεν με τιμεί καθόλου. Αυτοί που το έβγαλαν αυτό το cd δεν έχουν καμία συναίσθηση, καμία αντίληψη και καμία επαφή με την πραγματικότητα! Με ποιά λογική αυτό το πάντρεμα ρε? Πώς με ταυτήσατε με αυτούς που σιχαίνομαι πάλι ρε? Σαν να βλέπω το Φυσάει Κόντρα στο Fame Story ξανά απ'την αρχή. Μόνο που το Φυσάει Κόντρα ήταν τραγούδι κατοχυρωμένο από καλλιτέχνες με χαρτιά και τα πάντα όλα, έτσι οι Active Member μπορούσαν να κυνηγήσουν τον Αντ-1 νομικά. Τα τραγούδια μου πλέον είναι όλα ακατοχύρωτα, και γουστάρω, και εγώ καλλιτέχνης δεν είμαι με χαρτιά ή έστω στα λόγια. Μεταλλεργάτης είμαι, και ερασιτέχνης χώστης διαφόρων μπούρδων με ομοιοκαταληξίες! Αυτό θα λέει στην ταφόπλακα...

Οπότε αφού δεν μπορώ (ούτε έχω την όρεξη) να ψάχνω να βρώ το δίκιο μου νομικά (δεν είναι νομικό το πρόβλημά μου, ηθικό είναι, κάθε δικαίωμα είχαν τα κ@ρι*λια να το παρουν το κομμάτι, να το βάλουν σε cd με τις λούγκρες δεν είχαν το δικαίωμα), θα ξεσπάσω με μπινελίκια...
Ενημερώνω λοιπόν ότι ανεξάρτητα με τις σεξουαλικές ορέξεις και επιδώσεις της μάνας μου, σήμερα νιώθω π**τάνας γιος. Σόρρυ Ρένα, αλλά χωρίς καμία συγκατάθεση μου με μπλέξανε με άλλους γιους π**τανών. Γ@μ* τα σπίτια τους, τις μανάδες τους, τους χριστούς, τις παναγίες τους και ο,τιδήποτε άλλο μπορεί να έχουν ιερό! Ακόμα, γ@μι*&νται όλων τους οι νεκρές γιαγιάδες στην κόλαση, σε νέα επίπεδα part-ουζών με niggaz που έχουν πιτουφίνους 40 πόντους και τα βάζουνε σε κ*λους και βγαίνουν από στόματα, καταστρέφοντας στην πορεία το σύνολο των ζωτικών οργάνων τους! Δεν βρίζω έτσι επειδή νιώθω άσχημα, απλά για το γ@μώτο. Ποιο γ@μώτο? ΤΟ Γ@ΜΩΤΟ-ΣΠΙΤΙ-ΤΟΥΣ-ΚΑΙ-ΤΟ-Μ**ΝΙ-ΠΟΥ-ΤΟΥΣ-ΓΛΥΣΤΡΑΓΕ! Κατσικογ@μ*δες, κερατάδες, μ**νοψειροφάγοι, τσουτσουνοδοντόπαστες, τρικ@ριολοι, τρικέρατοι, τρισκατάρατοι, τριφούγαροι, τρισκαιπαρτ@ρχίδιαμου, ματοβαμένα μ**νόπανα, που γλ*φουνε μ**νί και πίνουνε περίοδο και τους γ@μ@νε τέσσερις στον τάφο με κασέρι! Σκ@τ@ στους τάφους των νεκρών τους που γ@μι*σαντε και αυτοί όλοι με άλλους κ@ρι&*ληδες που τότε ζούσανε αλλά τώρα είναι νεκροί και αυτοί! Να πάθουνε καρκίνο τα παιδιά τους, να τους ψοφήσει ο σκύλος και να τους καεί το dvd player! Να πάνε να γ@μη*θούνε με alien που του τρέχουνε τα σάλια και την ώρα που το alien θα τους καρφώνει την ουρά στον κ*λο να σκάσει ο predator και να τους βάλει το plasma shoulder cannon στο στόμα και να τους ανατινάξει τον εγκέφαλο! Να τους ευχηθεί ο Μητσοτ.....................................................

Χωρίς τιμή αλλά με απεριόριστη σιχαμάρα,
Πέτρος Πουντίδης, aka Τοτέμ, aka Μεταλλεργάτερ
*το παραπάνω κείμενο δημοσιεύτηκε στο http://tromo-blog.blogspot.gr και επίσης ο ίδιος ο Totem το είχε μοιράσει στο κοινό στο 12 low bap festival στο Gagarin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου