Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Εκλογές 6-5-2012 (best of ατάκες) by Totem


Ήμουν εκλογικός αντιπρόσωπος. Κάθε λίγο και λιγάκι χτες, κατά τη διάρκεια της ημέρας ερχόντουσαν και κάνανε περατζάδα υποψήφιοι βουλευτές ή επόπτες από τις παρατάξεις. Σταχυολογώ τα καλύτερα.

1.
Εκπρόσωπος Χρυσής Αυγής: Γειά σας. Είμαι επόπτης της Χ.Α. Να κάνουμε έναν έλεγχο αν έχετε όλα τα ψηφοδέλτια.
Δικαστικός: Φυσικά. Κανένα πρόβλημα.
(κοιτάει, βλέπει το ψηφοδέλτιό τους 3ο και τα αφήνει)
Ε.Χ.Α.: Εντάξει είναι όλα.
Εγώ: Δεν τα μέτρησες όλα όμως. Μπορεί να λείπουν κάποια άλλων κομμάτων.
Ε.Χ.Α.: Εντάξει είναι, σας εμπιστεύομαι.
Εγώ: Φυσικά! Γιατί να μη μας εμπιστεύεσαι? Φασίστες είμαστε?

2.
(μπαίνει γνωστός μου, δημοσιογράφος, κι από πίσω του υποψήφιος γνωστός πρώην ποδοσφαιριστής)
Δημοσιογράφος: Γεια σας, από τη Νέα Δημοκρατία είμαστε. Κάνουμε περιοδεία.
Δικαστικός: Να 'στε καλά. Καλή επιτυχία.
Δημοσιογράφος: Από εδώ ο κος Τάσος Μ--------ος, είναι υποψήφιος εδώ στη Β'.
Μ--------ος: Καλό κουράγιο.
Εγώ: Και στα δικά σας οι ελεύθερες.
Μ--------ος: Τί είπατε?
Εγώ: Ζωή σε 'μας λέω, να ζήσουμε να τον θυμόμαστε.
Μ--------ος: Με κοροϊδεύετε κύριε?
Εγώ: Σας τρολλάρω κύριε, υπάρχει διαφορά.
Δημοσιογράφος: Πάμε να φύγουμε κε Μ--------ε, ο άνθρωπος είναι τραμπούκος!

3.
(μπαίνει υποψήφιος της Χρυσής Αυγής)
Υποψήφιος Χ.Α.: Γειά σας, γειά σας! Καλή επιτυχία! Καλή δύναμη!
Δικαστικός: Να'στε καλά. Επίσης και σε εσάς καλή επιτυχία.
Υποψήφιος Χ.Α.: (σε εμένα) Και σε εσάς καλή επιτυχία.
Εγώ: Venceremos.
Υποψήφιος Χ.Α.: Ποιος Ρέμος?
Εγώ: Της Μακρυπούλιας! Καλά, σας ψάχνανε πολύ καιρό για να σας βρούνε να σας κάνουνε υποψήφιους?
Υποψήφιος Χ.Α.: Δεν κατάλαβα κύριε...
Εγώ: Δεν αμφιβάλω κύριε!

4. 
(μπαίνουν 3-4 χρυσαυγίτες από τον σύνδεσμο του Ολυμπιακού στο εκλογικό κέντρο, τσαμπουκαλεμένοι, ο ένας με μπλούζα της freestyle)
Χρυσαυγίτης: Μας είπανε ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα εδώ?
Δικαστικός: Κανένα πρόβλημα κύριοι, σας παρακαλώ, περάστε έξω.
Χρυσαυγίτης: Εμάς μας είπανε ότι υπάρχει πρόβλημα!
Δικαστικός: Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα κύριοι. Ποιος τα λέει αυτά?
Εγώ: Όλοι το λένε! Ο Τάκης ο μπετούγιας, ο Βασίλης ο Γκοντζίλας, μέχρι κι ο Μπάμπης ο σουγιάς το είπε! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου