Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Ανακοίνωση totem για το δισκο ''θαμμένος μπρούμητα''

www.psyclinictactix.webs.com

UPDATE: NEWS

By Totem :

Μερικές φορές τα τραγούδια...

Στο παρόν site θα βρείτε ΔΩΡΕΑΝ, με μορφή .mp3 τον δίσκο μου "Θαμμένος Μπρούμυτα". Είναι δύσκολες οι εποχές και θέλω να φτάσει ο δίσκος σε πολλά περισσότερα χέρια από όσα μπορούν ή έχουν την οικονομική δυνατότητα να τον αγοράσουν (ή έχω εγώ την οικονομική δυνατότητα να τον φτάσω στα χέρια τους). Και αφού σας βρήκα εδώ, ας γράψω και δυο λόγια, μπας και τα διαβάσετε...

Θα αναφέρω λίγα απ' τα μικροπράματα που μας ενώνουν, και ένα-δυο από αυτά που μας χωρίζουν. Οποιαδήποτε στιγμή νιώσετε ότι προσβάλλεστε από αυτό που διαβάζετε, να ξέρετε ότι πραγματικά απευθύνομαι σε εσάς. Και είναι 100% ηθελημένο.

Πολιτική
Μερικά απ'τα τραγούδια δίνουν το πολιτικό μου στίγμα. Αν διαφωνείτε με αυτά, διαφωνείτε και με εμένα, σαν πολιτική οντότητα. Αν συμφωνείτε με αυτά, συμφωνείτε. Αν συμφωνείτε σε μερικά, και σε άλλα διαφωνείτε, έχω να σας ζητήσω κάτι σχετικά παράξενο. Ξεχάστε τις συμφωνίες μας. Όπου με δείτε, όπου με πετύχετε διαδικτυακά, όπου με βρείτε εύκαιρο, ξεκινήστε με την διαφωνία μας. Μακάρι να προκαλέσω πολλούς από τους "πιστούς" ώστε να ανοίξουν διάλογο, για τα θέματα της πίστης τους. Θα μου έφτανε να καταλάβουν τι πραγματικά πιστεύουν, μιας και είναι τόσο γελοία τα θεμέλια της πίστης των περισσοτέρων, που δεν χρειάζεται καν αντίλογος. Επίσης, είναι πολύ πιο ενδιαφέρον να συζητάμε για αυτά που μας χωρίζουν, από το να αλληλοσυγχαιρόμαστε για αυτά που μας ενώνουν. Μην φοβάστε τον διάλογο, ακόμα και σε συγκρουσιακή πορεία, ειδικά όταν έχει προοπτική και λόγο ύπαρξης. Δεν είναι ανάγκη να συμφωνούμε για να περάσουμε καλά μαχόμενοι ο ένας τον άλλο. Και πολλούς από τους διαλεκτικούς μου αντίπαλους, έχω μάθει να τους εκτιμώ. Αν όχι για τις ιδέες τους και την πλήρη παράδοσή τους σε αυτές, τότε γιατί είναι πολύ καλά παιδιά (σε μικρές δόσεις).
Μερικές φορές τα τραγούδια χρησιμοποιούνται για άλλους σκοπούς από αυτούς για τους οποίους γράφτηκαν.

Αθλητικά
Μπορεί και να μιλάω εκ του ασφαλούς, αφού δεν υποστηρίζω καμία ομάδα που αγωνίζεται στα ελληνικά πρωταθλήματα, αλλά πραγματικά λυπάμαι για όλους αυτούς που αντιμετωπίζουν τον αθλητισμό στην Ελλάδα σαν κάτι που έχει σημασία/λόγο ύπαρξης. Το τραγούδι που αναφέρεται στο ποδόσφαιρο και την οπαδική κατάσταση γράφτηκε περίπου 10 μέρες πριν ξεσπάσουν τα σκάνδαλα με τις ηχογραφήσεις, με τους κοριούς, με τις υποκλοπές, τα στημένα, τα στοιχήματα κλπ. Δεν διεκδικώ τίτλο προφήτη. Αρνούμαι τις μαντικές ικανότητες οποιουδήποτε υποστηρίζει ότι τις έχει, ή ότι κάποιος άλλος τις είχε ποτέ. Δεν προφήτεψα τίποτα. Απλά περιέγραφα αυτό που νόμιζα ότι θα γίνει. Μαντεψιά. "Μαντεύεις. Προκαλείς. Παρατηρείς πειραματικά. Συλλέγεις στοιχεία. Συγκρίνεις αυτό που μάντεψες με τα στοιχεία που συνέλεξες. Αν αυτό που μάντεψες με τα στοιχεία που συνέλεξες δεν ταυτίζονται, δεν είσαι επιστήμονας" είχε πει ο Richard Feynman. Εμένα απλά μου έτυχε αυτά που μάντεψα να ταυτίζονται με τα στοιχεία που συνέλεξαν αυτοί που μελετούν το πείραμα. Τυχαία μπορεί, αλλά φαίνεται ότι είμαι επιστήμονας της κατάντιας τους. Και σαν τέτοιος ένιωσα και όταν είδα την κερκίδα του Παναιτωλικού, στην φιέστα ανόδου της ομάδας, να ανεμίζει ένα γιγαντοπανό με τους στίχους ενός τραγουδιού μου. Του "Είναι όλα όμορφα πια". Ρησπέκτ. Εγώ του χρόνου θα είμαι Παναιτωλικός, κι ας μην έχω σχέση με την περιοχή ή την ομάδα.
Μερικές φορές τα τραγούδια χρησιμοποιούνται για άλλους σκοπούς από αυτούς για τους οποίους γράφτηκαν.

Nerd Life
This is basic nerdonomics. Δεν έγραψα τα nerdcore τραγούδια που υπάρχουν στον δίσκο έχοντας στο μυαλό ότι θα τα γουστάρει κανένας άλλος πέραν εμού. Και έχω πιαστεί εξ απηνής. Όταν έγραψα τον στίχο "...είμαστε πολλοί οι σπασίκλες/ δεν είσαι μόνος. Κοίταξε τριγύρω και θα δεις πως κάποιος νοιάζεται", εννοούσα πως εγώ νοιάζομαι, και τον έστειλα σαν κάλεσμα για όλους τους "κρυφό"-σπασίκλες εκεί έξω. Καλώντας τους να βγουν έξω, ανοιχτά και να παραδεχτούν ότι έκλαψαν όταν θυσιάστηκε ο Piccolo για να σώσει τον Gohan. Ότι ένιωσαν προδομένοι από τον George Lucas όταν είδαν στο σινεμά το The Phantom Menace. Ότι βλέπουν ακόμα (όπου τα πετύχουν) και Thundercats, και Saber Rider, και TMNT. Ότι πάνε σε κάθε πρεμιέρα οποιασδήποτε comicbook movie, ανεξάρτητα αν είναι Marvel ή DC.
Και αυτό που εξέλαβα από σχεδόν όλους όσους έχουν ακούσει τον δίσκο, είναι ότι εσείς εκεί ήσασταν. Έκανα ένα τεράστιο λάθος, όλον αυτόν τον καιρό όταν έβλεπα Dragonball με παρέες των δύο, ή των τριών. Όταν πήγαινα στις πρεμιέρες των Hellboy μόνος μου. Όταν διοργάνωνα ViewAskewniverse movie marathons κάτι Κυριακές με μόνη παρέα τον αδερφό μου και τις θηλυκές να γκρινιάζουν. Υπήρχατε πάντα. Μάλλον εγώ δεν κοίταζα να σας βρω. Μακάρι με αυτά τα τραγούδια που θα ακούσετε εδώ μέσα να αρχίσουμε να βρισκόμαστε που και που.
Μερικές φορές τα τραγούδια χρησιμοποιούνται για άλλους σκοπούς από αυτούς για τους οποίους γράφτηκαν.
Και γουστάρω που επαναλαμβάνομαι...

~Totem~
...

P.S. to mail pou isxiei gia epikinonia me to group ypen8imizoume pws einai to psyclinictactix@gmail.com
...
~ PsyClinic TactiX~
http://psyclinictactix.webs.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου