Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

Παλαιότερο μήνυμα του Κέρινου στο forum του lowbap.gr

γεια χαρα παιδες, thx για το support σας!
χθες το απογευμα επισης ανεβασαμε το καινουριο website στο www.fathersfinest.net

θελω να προλαβω οσους θα αναρωτιθουν γιατι το site υπαρχει μονο στα γερμανικα και πιστευω πως το καταλληλο forum ειναι το δικο σας. αυτο το post λοιπον δεν θα ξαναβρεθει απο μενα σε αλλο forum! διαδοστε το οπως παλια... στομα με στομα, γραμμα με γραμμα.

ο΄τι βλεπετε μεχρι στιγμης ειναι το αποτελεσμα δουλιας ενος ατομου (εκτος απο της μουσικες παραγωγες, εννοειτε...) - τα γραφιστικα, οι προγραμματισμοι, οι κοιμενογραφιες, τα mix και mastering τον κομματιον - η ολη μαχη για να γινει ενα οραμα πραγματικοτητα... χωρις οικονομικο backup εκτος απο το server που μας παρεχει ο NOID και μας εχει κανει ανθρωπους!!! nuff respect and much love to the GODFATHER! www.cityelement.com

οσοι με ξερουνε γνωριζουν την αγραμματια μου στα ελληνικα... γνωριζουν πως μεγαλοσα στην γερμανια οπου εμαθα και τα αγγλικα μου... και τα γαλλικα μου... και πολλες αλλες γλωσσες στης παρεες τον παιδιων μεταναστον που ημασταν εκεινες της εποχες. οσοι εχουν ακουστο το tribute track για τα 15 χρονια Active Member εχουν γνωρισει καπια αλανια εκεινον τον ημερον να μιλανε στο κουπλε μου (...οχι, δεν ειναι ο winston irie στο τελος του κουπλε :P). ελληνικο σχολειο δεν εχω παει, κι ας υπηρχε η δινατοτητα - οσους ξερω να εχουν περασει αυτο το συστημικο βασανιστηριω δεν εχουν μαθει ουτε τα γερμανικα, ουτε καν τα ελληνικα. να'ναι καλα η μανα μου για την επιλογη της να με στειλει σε γερμανικο σχολειο, οπου 13 χρονια μετα ημουν απ'τους λιγους ξενους που υπηρχαν να το αποτελειοσουν, ετιμος για της σπουδες που μου ανοιξαν τους δρομους που διαβω.

οταν η ζωη μ'εφερε στο Περαμα λοιπον, κοντα στη φωτια που αναζητουσα επι πολλα χρονια, καταλαβα πως τα λιγα ελληνικα που ηξερα δεν φτανουν για να κανω τον κοσμο τριγυρω μου να με καταλαβει οπως θα μπορουσα στα γερμανικα, κι ας κρατουσα της ριζες μου ψηλα στο εξωτερικο τοσα χρονια. καποιοι γελαγανε οταν ξεστομιζα τα δικα μου και γελαγα μαζι τους, το καναμε χιουμορ καποια στιγμη... καποιοι κοροιδευανε την αφασια μου και συμμαζευα μεσα μου την ελλειψη κατανοησης τους... καποιοι λιγοι ομως με πειραν στα σοβαρα και μου μαθανε δυο...τρια... πραγματα παρα πανω οπως ο Λεκτορας η ο Flaco που με διωρθωναν με την πιστη πως καποτε θα τα μαθω κι εγω. μου δοσαν την ικανοτητα να καταλαβαινω στιχους, αρθρα και βιβλια... και παλι δεν καταφερα να γινω κατανοητος προς τον εξω κοσμο οπως θα ηθελα, γιατι η νοοτροπια ενος ατομου που εχει δει αλλα μερη και εχει ζησει αλλες καταστασεις... δεν μεταφραζεται... ειδικα στον τοπο που ονομασα ελλαδισταν. το συμπερασμα ηταν να αποχαιρετησω το Περαμα, τον τοπο που αγαπησα και με φιλοξενησε τεσσερα χρονια, και ακομα με κανει και δακρυζω οταν το σκεφτομαι εκμεταλλευομενο μεσα στην παγκοσμια σκλαβια.

κι ομως, η παρεα εκι που συνεχιζει να δινει μαχη δεν παει χαμενη στης εκτροπες της μνημης μου. ο Μιχαλης παντα με εσπροχνε να κανω κατι δικο μου, να εκφρασω με πραξεις ο'τι δεν μπορω με λογια... και να πηγαινω οπου εχει φωτια. ειναι δυσκολο να καταλαβεις οταν βρισκεσαι στα λαθοι σου χαμενος... και ετσι χρειαστηκα τον χρονο μου να βαλω της σκεψεις μου, της επιθυμιες και τα οραματα μου σε μια σειρα.

αυτη η σειρα λοιπον εμφανιζεται ως Father's Finest Selections, και αυτο ειναι μονο η αρχη... ειναι μια προσπαθεια τελικη... μια προσπαθεια να απελευθερωθει η ειλικρινεια της μουσικης απο της χειροπεδες της βιομηχανιας που την εχει σφραγισει με μια οικονομικοτητα... που εχει γεμισει με καλλητεχναδουρες τρεφομενοι με σαπια λεφτα χορηγων... ειναι μια προσπαθεια να δημιουργηθει ενα label χορις να συμμετεχει ως εταιρια του συστηματος.

ο αερας που αναπνεουμε και μας παρεχει ζωη ειναι τζαμπα... γιατι ο κινουμενος αερας που μεταμορφωνεται σε ηχους στα αυτια του καθενος να μεταδιδεται μονο με ανταλλαγμα οικονομικης δυνατοτητας?! δε βρηκα απαντηση ουτε στην ατομικη μου επιβιωση ως ανθρωπος ουτε ως μουσικος δημιουργος. γι'αυτο ο'τι ακουσετε απο Father's Finest Selections θα ειναι free!! στηριζουμε απαραιτητες οικονομικες συναλλαγες που προκυπτουν και θα προκυψουν μονο με... 1. συναυλιες και dj set - που στης 10 συναυλιες φετος παιξαμε τζαμπα σε 5 επιδι ειχαμε την δυνατοτητα και την θεληση να στηριξουμε αλλους μαχητες στον κοσμο τους, και 2. τα deepshirt του label, φτιαγμενα αποκλειστικα με προιοντα της εταιρειας continentalclothing, με τα οποια θα στηριζονται και τα βινυλια του καθε artist ...for the love of it - not the fortune! θα περιγραψω αναλυτικα της κινησεις του label στο maFINESTo συντομα...

εδω επιστρεφω στο αρχικο μου ζητημα... σας ζηταω μια μεριδα υπομονης και κατανοησης μεχρι να καταφερο να μεταφρασω το site στα ελληνικα, στα αγγλικα, και καποτε στα esperanto. ωσ τοτε θα σας βαλω στον κοπο να καταλαβετε μια ξενη γλοσσα οπως εκανα εγω... δεν θα σας φαει τα χρονια που εφαγε εμενα ;)

κερινος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου